Ubisoft maakt gebruik van cookies om de beste ervaring op onze websites te bieden en ervoor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website, aan akkoord te zijn met het gebruik van deze cookies. Meer informatie over onze Privacy Policy. Om dit bericht niet meer te ontvangen, klik je op de OK knop.

Inloggen met
E-mail E-mail
Uplay-wachtwoord Wachtwoord
even geduld
SSL - bev. geg.overdracht
INLOGGEN
Inloggen mislukt

Het inloggen is mislukt. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Zorg dat je de juiste kleine letters en hoofdletters gebruikt in je wachtwoord.

E-mail
Uplay-wachtwoord Wachtwoord Wachtwoord vergeten?
Inloggen
Inloggen mislukt

Het inloggen is mislukt. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Zorg dat je de juiste kleine letters en hoofdletters gebruikt in je wachtwoord.

SSL - bev. geg.overdracht

The Settlers Online

Hulp en ondersteuning

Account FAQ terug

Hoe kan ik de taal van het spel veranderen?

 

Het is niet mogelijk om de taal van het spel te veranderen.

Hoe kan ik inloggen op het spel?

 

Ga naar de homepage en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord, en klik vervolgens op Nu spelen!

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Ga alsjeblieft naar "Mijn profiel". Selecteer "Verwijder Account". Voer je huidige wachtwoord in en klik de link "Verwijder Account" nogmaals.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

 

Om je wachtwoord te veranderen ga je naar deze pagina, log in op je Uplay account en selecteer je "wachtwoord wijzigen"

Volg de instructies op de pagina.

Ik heb de verkeerde avatar gekozen. Hoe kan ik die veranderen?

 

Helaas is het op dit moment niet mogelijk om je avatar te veranderen.

Ik kan niet inloggen of ik heb problemen, wat moet ik doen?

 

Neem contact op met het ondersteuningsteam.

Vul het contactformulier in en klik op verzenden. Een ondersteuningsmedewerker zal binnen 48 uur contact met je opnemen.

Kan ik vrienden uitnodigen naar mijn wereld?

 

Natuurlijk! Volg dan deze stappen:

Klik op 'Mijn profiel' op de Homepage. Onder 'Uitnodigingen' selecteer je de knop 'Vrienden uitnodigen'.

Je komt nu op een pagina waar je je (echte) naam en de naam van je vriend en zijn/haar e-mil adres kunt invoeren.
Als je op 'Uitnodiging versturen' klikt, ontvangt je vriend een uitnodiging in zijn of haar inbox, waarmee hij of zij gelijk jouw wereld kan betreden.

Het belangrijkste is dat je vriend nu automatisch jouw wereld kan betreden, mits er genoeg ruimte is!

En dan nu iets heel bijzonders:

Als een speler die jij hebt uitgenodigd, iets koopt in de Online shop van The Settlers, krijg jij 200 edelstenen. Waarom? Omdat goede vrienden heel waardevol zijn! ;)

Krijg ik een beloning als ik een vriend uitnodig?

 

JA! Als de vriend die je invite iets koopt van de shop ontvang jij 200 gems!

Note: Dit werkt niet met gems van de tutorial.

Meer informatie over mijn browser, flash player of besturingssysteem.

 

  • Browsers:
    - Bij Firefox vind je de juiste versie van de browser onder Help -> Over Mozilla Firefox
    - Bij Internet Explorer vind je de juiste versie onder ? -> Info
    - Bij Chrome vind je de juiste versie onder het moersleutel-icoontje -> Over Google Chrome
    -
    Bij Safari vind je de juiste versie onder Safari -> Over Safari
  • Flash Player versie:
    In het spel vind je de juiste versie van Flash door met de rechtermuisknop in het spel te klikken en op de optie Over Adobe Flash Player 10 te klikken.
  • Besturingssysteem:
    Vooer het commando dxdiag in in Windows om de juiste versie van het besturingssysteem van Windows te vinden.
    Je vindt de juiste versie van het besturingssysteem van Apple onder het Apple-symbool -> Over deze MAC.

Why didn’t I receive a newsletter?

Newsletters with voucher codes are sent to active players from time to time. Check the list below to make sure you'll receive our email newsletter:
 

  • Be active
    Did you play at least once during the last 3 months?
  • Have a valid email address
    Is your email address still valid?
    Check it under "My Profile". You'll find the opportunity to change it there or a link to the provider you registered with (i.e. Facebook, Uplay).
  • Have a verified email address
    You can only subscribe to our newsletter if your email address has been verified. Please check the newsletter section at the "My Profile" page. 
  • Check the newsletter subscription
    Check if you have ticked the checkbox to receive newsletters at the "My Profile" page / newsletter section.
  • Check your Spam folder
    Sometimes newsletters can be categorized as spam by mistake. Check your spam folder carefully before emptying it.

If your email address is valid and you are subscribed to the newsletter, but still haven't received a mail when other players did, please contact our support with a web ticket.

Attention: Wrong country?

Let op: Verkeerde land?

Select message language Kies je taal

Hello, The Settlers Online is also available in your country. If you would like to play there, please click here. If you prefer to play here please ignore this message.

Hallo, The Settlers Online is ook beschikbaar in jouw land. Als je daar wilt spelen, klik dan hier. Als je hier wilt spelen, kun je dit bericht negeren.

even geduld